سوالات متداول

و پاسخ به سوالات متداول
ارسال کالا:

از شبکه پست ملی ایران و شرکت حمل و نقل تیپاکس

زمان تحویل محصول به چه صورتی میباشد

زمان بسته بندی بطور متوسط 1 الی 2 روز

ارسال کالا از طریق پست پیشتاز به نسب مسافت ارسالی از 3 الی 5 روز و تیپاکس 1 ای 4 روز کاری انجام میگردد.

آیا برای سفارش خود فاکتور دریافت می کنیم؟

کلیه خرید هایی که از سایت انجام می پذیرد در پنل کاربری فاکتور با درج مشخصات قابل دریافت می باشد.

آیا برای محصولات تخفیف قرار داده اید ؟

یکی از شرایط ویژه کیان مدیکال فروش های ویژه با تخفیفات بی نظیر می باشد لذا در بخش فروش ویژه بصورت هفتگی و دوره ای کالاها تخفیف اعمال میگردد.

پرداخت هزینه به چه شکل است؟

پرداخت هزینه سفارش شما از طریق درگاه امن زرین پال و بانک های معتبر انجام میگردد.

لیست دلخواه چیست؟

شما می توانید محصولات مورد نظر خود را در لیست دلخواه خود و در سبد ذخیره و در اتمام کار با تغییر تعداد، مبلغ آن را پرداخت نمایید.

آیا می توانم سفارش خود را تغییر یا لغو کنم؟

در صورت لغو کالا توسط مشتری بعد از ارسال کالا در صورت عودت توسط همکاران فنی بررسی و بعد از کسر هزینه ها، پستی و باربری و پیک مبلغ به حساب خریدار طی یک هفته کاری واریز می گردد.

پیگیری سفارشات چگونه است؟

بعد از بسته بندی و ارسال کالا بیجک به شماره تماس خریدار پیامک میگردد 

در صورت عدم دریافت پیامک شما می توانید از طریق تماس تلفنی با فروشگاه یا شماره واتس آپ شماره مرسوله پستی و بیجک ارسال کالا خود را دریافت نمایید.

خدمات و گارانتی محصولات چگونه است؟

کالا ها به دو صورت با گارانتی و خدمات پس از فروش و کالای بدون گارانتی در سایت موجود می باشد.لذا خدمات کالا در با خود شرکت گارانتی کننده می باشد . جهت پیگیری خدمات با شماره های روی کالا جهت دریافت خدمات تماس حاصل نمایید.سایت هیچ گونه خدمات گارانتی  ندارد

از ما بپرسید

سوال خود را برای ما ارسال کنید
اگر هنوز پاسخ سوال خود را پیدا نکرده اید از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید ما سریع پاسخ خواهیم داد.